شرکت مهندسی فن‌آور معادن و فلزات ( MMTE ) فعال‌ترین غرفه در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته کرمان

در حالی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن،ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته – کرمان امشب، ۲۰ مهرماه به کار خود پایان می‌دهد که شرکت “مهندسی فن‌آور معادن و فلزات ( MMTE )” فعال‌ترین شرکت حاضر در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته کرمان بود.

این نمایشگاه که شامگاه شنبه ۱۷ مهر با حضور استاندار استان کرمان افتتاح شد، میزبان ۸۵ شرکت معدنی و صنایع معدنی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق کرمان بود. این نمایشگاه وسعتی بیش از ۷ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است و ۸۵ غرفه از شرکت های مختلف معدنی، صنایع و تجهیزات از سراسر کشور محصولات خود را در معرض نمایش قرار داده‌اند.

شرکت مهندسی فن‌آور معادن و فلزات ( MMTE ) از جمله بزرگترین احداث‌کننده کارخانه‌های فولادی و بومی‌سازی تکنولوژی در ایران، با پشتوانه مهندسی و تکنولوژی بالایی که دارد و تاکنون بالغ بر ۱۵ پروژه آهن‌اسفنجی اجرا کرده و طی آن حدود ۱۶ میلیون تن به ظرفیت فولاد کشور افزوده است و در تحقق چشم‌انداز ۱۴۰۴ بخش فولاد نقش مهمی دارد، در این نمایشگاه حضور فعال داشت و جزو غرفه‌های پربازدید این نمایشگاه به شمار می‌رفت.

گفتنی است شرکت مهندسی فن‌آور معادن و فلزات تاکنون ۲۵ پروژه انجام شده و در حال انجام دارد و ۵۰ درصد کارخانجات تولید فولاد کشور را احداث و اجرا کرده است. مهمترین پروژه‌های در دست اقدام این شرکت، در قسمت فولادسازی 2 پروژه و در بخش گندله‌سازی نیز یک پروژه است که با موفقیت به سرانجام رسانده‌ است. در حال حاضر نیز چند پروژه از جمله پروژه “احیا زمزم۳” فولاد خوزستان به ظرفیت 1.8 میلیون تن که طی دو سال آینده به تولید می‌رسد، پروژه فولاد میانه به ظرفیت یک میلیون تن که آن هم در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، پروژه آهن‌اسفنجی طوبی در سیرجان (توسعه آهن و فولاد گل‌گهر) با ظرفیت 1.8 میلیون تن که قرارداد آن اخیراً منعقد شده و نیز پروژه ۸۰۰ هزار تنی آهن‌اسفنجی جهان‌فولاد سیرجان که خریدهای آن در حال انجام است را در دست اقدام دارد.

این شرکت بر پایه تجارب و دستآوردهای غنی حاصل از تلاش مهندسان و کارشناسان و کسب استانداردهای بین‌المللی و با حضور فعال خود در مجموعه‌های بزرگ فولادی توانسته در فرآیندهای طراحی و اجرای پروژه‌های صنعتی با افزایش ظرفیت تولید آهن اسفنجی و فولادسازی افتخاری بزرگ برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاورد.

 

34

اشتراک اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *