چهارمین نمایشگاه زنجیره تامین فولاد و مس در کرمان به کار خود پایان داد

چهارمین نمایشگاه زنجیره تامین فولاد و مس در کرمان به کار خود پایان داد

 

چهارمین نمایشگاه زنجیره تامین و تولید فولاد و مس و فلزات آهنی و غیرآهنی sice2023 در کرمان با حضور ۸۰ شرکت بومی و غیر بومی از سراسر کشور، در روز سه شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ به کار خود پایان داد.

 

در این نمایشگاه، شرکت‌های بزرگی همچون ملی مس، گل گهر، گهرزمین، میدکو، جهان فولاد سیرجان، توسعه آهن و فولاد گل گهر ، ایریتک، فولاد مازندران، لاستیک بارز، اسمیران ، هلدینگ توسعه معادن ماهان ماهان و… حضور داشتند.

در این دوره از نمایشگاه، شرکت بین المللی مهندسی ایران (ایریتک) موفق شد لوح غرفه برتر و خلاق را به خود اختصاص دهد.‌و شرکت بین الملی اسمیران لوح تقدیر غرفه هوشمند و آینده نگر را به خود اختصاص داد

 

 

این نمایشگاه با هدف توسعه صنایع پایین دستی زنجیره فولاد و مس در کشور و جذب سرمایه گذاری شرکت‌های بومی و غیر بومی برای تعریف پروژه های جدید و ایجاد همکاری بیشتر و معرفی خدمات شرکت‌های تأمین کننده، پیمانکاری و کارفرمایی برگزار شد.

اهمیت نمایشگاه زنجیره تامین فولاد و مس در کرمان

کرمان یکی از قطب‌های مهم صنعت فولاد و مس در کشور است. این استان با دارا بودن معادن غنی مس و سنگ آهن، ظرفیت بالایی برای توسعه این صنایع دارد.

نمایشگاه زنجیره تامین فولاد و مس کرمان، فرصتی برای شرکت‌های فعال در این صنایع برای معرفی توانمندی‌ها و محصولات خود به یکدیگر و همچنین سرمایه‌گذاران است.

این نمایشگاه همچنین می‌تواند نقش مهمی در ایجاد همکاری‌های بین‌المللی در زمینه صنعت فولاد و مس ایفا کند.

نتایج چهارمین نمایشگاه فولاد و مس در کرمان

چهارمین نمایشگاه فولاد و مس کرمان که توسط شرکت ارت برگزار شد با استقبال خوب بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان مواجه شد. این نمایشگاه فرصتی برای ایجاد تعاملات جدید و توسعه همکاری‌ها در زمینه صنعت فولاد و مس بود.

**برنامه‌های آینده نمایشگاه معدن ، فولاد و مس
در بهار سال آینده یعنی از تاریخ ۲۹ تا یک خرداد ماه هستمین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی کرمان با عنوان kimex2024 ودر دی ماه ۱۴۰۳ پنجمین نمایشگاه زنجیره تامین فولاد و مس کرمان با عنوان sice2024 توسط شرکت نمایشگاهی توسعه توسعه تجارت ارت به عنوان شرکت تخصصی در برگزاری رویدادهای وابسته به بخش صنعت و معدن و دارنده گرید طلایی برکزاری نمایشگاه از سازمان صمت برگزار خواهد شد.

بردیا امیرتیموری دبیر برگزاری رویداد زنجیره تامین فولاد و مس کرمان در حاشیه برگزاری این رویداد از برگزاری چند رویداد مرتبط در شهرستان سیرجان به عنوان مرکز معدنی استان کرمان در آینده ای نزدیک خبر داد

 

اشتراک اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *